Full Circle Magazin


Bemutatkozik a fordítócsapat

“Hogyan is indult útjára a fordítócsapat? Hát, ezt így elég nehéz röviden leírni, de megpróbálok tömör lenni. Munkám során közelebb kerültem a Unix alapú rendszerekhez (hozzáteszem, nem ez a napi munkám), sokat érdeklődtem irántuk, majd elszántam magam az Ubuntu telepítésére, melyet többen is ajánlottak. 2007 tavaszán egyik nagyon jó barátomat (név szerint Nagy Attilát: http://www.attilanagy.hu/) felvették ahhoz az IT céghez, ahol én is dolgoztam már másfél éve. Nagy Attilával mindig azon gondolkoztunk, hogy valami nagyot és maradandót kellene alkotnunk közösen.” … “Nagyon hajtott a vágy, hogy valamit alkotnom kell, valamit létre kell hoznom a nagyközönség számára.
Kiindulópontom a fordítások kapcsán a következő volt: ha már adott egy rendszer (Ubuntu) és ingyen van, ez biztos sok ember munkájának a gyümölcse. Ha már ingyen van és én nem tudok hozzátenni semmit jelenleg, akkor hozzájárulok és tiszteletemet fejezem ki a létrehozók előtt egy olyan produktum létrehozásával (magával a FCM magyar fordításaival), ami másoknak is segítségére szolgálhat, persze szabad szellemben és ingyen, ahogy a rendszer is ingyenes.”
“2007. június 13. 22:19
Ekkor írtam e-mailt az admin@fullcirclemagazin.org-ra, hogy elkezdjük fordítani a magazint magyar nyelvre…”
Királyvári Gábor – a csapat alapítójának bemutatkozásából.

Lassan 10 év telt el azóta. A csapat tagjai, létszáma az idők során sokszor változott. Hol többen, hol kevesebben, néha lelkesen, néha – a nehézségek miatt – kevésbé lelkesen, de talán azóta is rendíthetetlenül folytatja munkáját a csapat.

Link: http://fullcircle.hu/

az oldal hírei - RSS:  http://fullcircle.hu/feed/

0 $type={blogger}:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések